poniedziałek, 7 kwietnia 2014

ADOPOTOWANA cz. 2 Wprowadzanie Witam was ponownie, Ci co przeczytali moją historię już mnie znają, a jeśli nadal jej nie znacie to żałujcie. Minęło parę lat zanim znów zaczęłam pisać i opowiadać wam historię mojego życia. To wspaniałe uczucie jakim jest miłość nadal wypełnia mnie po opuszki palców, a bardzo chcę was również do niego przekonać. Mam zamiar opowiedzieć wam znów co wydarzyło się w moim życiu, jakich przykrych zdarzeń doznałam i kogo spotkałam na swojej drodze. Jeśli nadal nie wiesz o co mi chodzi cofnij się w czasie i dowiedz się kim jestem. Zapraszam do przeczytania pierwszej części, którą znajdziecie całą w naszym albumie. Jak wam się podoba wprowadzenie. Jeśli już nie możecie doczekać się dalszych części, piszcie. Każdy komentarz bardzo na mnie wpływa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz