poniedziałek, 7 kwietnia 2014

ADOPTOWANA cz. 2 Rozdział 3 cz. 1 Aby 9 września 2009 Obudziła mnie Gaby, która krzątała się po moim pokoju. - Co ty tu robisz?- zapytałam zaspana. - Pamiętasz co pożyczałam Ci tą białą, koronkową, śliczną sukienkę. Gdzie ją masz? - spytała Gaby nadal szperając i robiąc bałagan w moich szafkach. Wygramoliłam się z łóżka i podeszłam do szafy przy której stała Gaby. - Jest w szafie. Po co Ci ona? - Mam randkę. - pisnęła. - Mmm, z kim to znowu? - Daniel. Pamiętasz go? - Tak, tak. - powiedziałam szukając sukienki. - Słyszałaś, że doszedł ktoś do naszej klasy? - Nie, a ty skąd wiesz? - Daniel jest synem dyrektorki. Powiedział mi. - Bardzo go lubisz? - Tak. Czemu pytasz w takim razie życzę wam szczęścia. - powiedziałam i podałam jej koronkową sukienkę. - Dzięki. Jesteś kochana. Dalej? = komentuj albo lajknij ;3 Chcesz przeczytać kolejną część jakiegoś opowiadania ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz